Reģistrējieties, lai atbloķētu savas ekskluzīvās B2B cenas un sāktu iepirkties. Reģistrējieties tagad!
Cylindrical fuse-link aM 14x51 IEC 690VAC 10A image 1
Cylindrical fuse-link aM 14x51 IEC 690VAC 10A image 2
Cylindrical fuse-link aM 14x51 IEC 690VAC 10A image 3
Cylindrical fuse-link aM 14x51 IEC 690VAC 10A thumbnail 1
Cylindrical fuse-link aM 14x51 IEC 690VAC 10A thumbnail 2
Cylindrical fuse-link aM 14x51 IEC 690VAC 10A thumbnail 3

Cylindrical fuse-link aM 14x51 IEC 690VAC 10A

Ir noliktavā: Nē Piegādātāja krājumi: Nē Minimālais pasūtījuma daudzums: 1
Cena (bez PVN):
1,80 €
Šī cena ir spēkā līdz 31.12.24
EAN: 8430399008707
MPN: Z216659
Iepakojums: 10

Technical Information

Preces stāvoklis Jauns
Ražotāja nosaukums Cylindrical fuse-link aM 14x51 IEC 690VAC 10A
Zīmols Mersen
Kategorijas Drošinātāji
Izcelsmes valsts TN
Harmonizētās sistēmas kods 8536 1010 00
Modelis Keramiskais drošinātājs
Izmērs 14x51 mm
Sprieguma veids AC
Nominālā strāva 10 A
Nominālais spriegums 690 V
Izmantošanas kategorija aM (sadales iekārtu aizsardzība)
Pārrāvuma spēja 120 kA
Nominālā darbības frekvence 48-62 Hz
Jaudas zudumi pie nominālās strāvas 0.65 W

Iepakojuma informācija

Iepakojuma līmenis 1 8430399008708

Lejupielādes

Apraksts

Mersen aM and gG fuse-links cover a wide range of physical sizes and ampere ratings for 400, 500, and 690VAC. Most ratings are available in size 8x31 and size 10x38 with an optional indicator, and in size 14x51 and 22x58 with an optional striker to activate an auxiliary contact.Cylindrical fuse-links "aM" are partial range fuses. They protect electrical devices in case of unacceptable high short-circuit against destruction due high current limiting and low thermal let-through values. They cut off currents more than 6.3xln until the maximum breaking capacity (rated breaking capacity). Cylindrical fuse-links "aM" are mainly used for the protection of installation switch gear in motor circuit currents. For classification of the cylindrical fuse-links the nominal current of the fuse-link can be selected respective to the nominal current of the motor.