J: Vai es varu veikt pasūtījumu kā privātpersona?
A: Nē, mēs strādājam tikai ar uzņēmumiem un juridiskām personām.
J: Kā es varu reģistrēties jūsu B2B platformā?
A: Lai piekļūtu mūsu mājaslapai, jums jāizveido konts un jāsniedz precīza un pilnīga informācija. Jūs varat reģistrēties šeit.
J: Mans uzņēmums nav PVN maksātājs. Vai es joprojām varu izveidot kontu?
A: Jā, jūs varat izveidot kontu. Vienkārši neatķeksējiet PVN rūtiņu reģistrācijas formā un ievadiet savu reģistrācijas numuru.
J: Esmu reģistrējies. Kas tālāk?
A: Jums vajadzētu būt saņēmušam e-pastu no Lampa.lv. Lūdzu, atveriet e-pastu un noklikšķiniet uz saites, lai apstiprinātu savu e-pasta adresi un izveidotu paroli. Ņemiet vērā, ka šī saite ir derīga 24 stundas.
J: Es neesmu saņēmis paroli. Ko man darīt?
A: Pārbaudiet savu surogātpasta mapi. Ja joprojām nevarat to atrast, lūdzu, sazinieties ar mūsu atbalsta komandu pa e-pastu [email protected].
J: Esmu pieteicies. Kas tālāk?
A: Jūs varat uzreiz sākt izmantot platformu. Tomēr, lai saņemtu īpašus piedāvājumus un atbloķētu papildu funkcijas, jums jāveic konta verifikācijas process.
J: Man ir jautājumi. Ar ko es varu sazināties?
A: Pēc pieteikšanās jūs varat atrast sava personīgā menedžera e-pastu un tālruņa numuru lapas augšdaļā. Jūs varat sazināties ar viņu tieši vai rakstīt mūsu atbalsta komandai pa e-pastu [email protected].
J: Kā es varu pabeigt uzņēmuma verifikācijas procesu?
A: Lai pabeigtu verifikācijas procesu, mums jāzina vairāk par jūsu uzņēmumu: ko tas dara, jūsu apgrozījumu, interesējošos produktus/zīmolus un jūsu mājaslapu. Mūsu menedžeris sazināsies ar jums, lai iegūtu šo informāciju, vai jūs varat paātrināt procesu, nosūtot e-pastu ar atbildēm uz [email protected].
J: Cik ilgs laiks nepieciešams verifikācijas procesam?
A: Verifikācijas process parasti aizņem līdz 1 stundai darba laikā pēc tam, kad esam saņēmuši jūsu informāciju, taču mēs cenšamies būt ātrāki. Pēc veiksmīgas verifikācijas jūs saņemsiet e-pastu ar apstiprinājumu.
J: Kādi ieguvumi ir pēc verifikācijas?
A: Pēc veiksmīgas verifikācijas jūs saņemsiet zemākas cenas un piekļuvi papildu funkcijām. Lūdzu, ņemiet vērā, ka atlaides atšķiras atkarībā no zīmola, jo katram zīmolam ir sava cenu struktūra. Jūs saņemsiet īpašus piedāvājumus, kas pielāgoti katram zīmolam.
J: Kādas funkcijas var atbloķēt pēc verifikācijas?
Cenu sarakstu lejupielāde: Piekļūstiet zīmolu specifiskiem cenu sarakstiem, ieskaitot krājumu līmeņus un minimālos pasūtījuma daudzumus (MOQ).
Krājumu līmeņu piekļuve: Skatiet mūsu pašreizējos krājumu līmeņus.
Ražotāju krājumu līmeņi: Piekļūstiet krājumu līmeņiem no citiem ražotājiem.
Cenu pieprasījums: Ērti pieprasiet cenu piedāvājumus produktiem.
Ikdienas cenu saraksti: Saņemiet mūsu krājumu cenu sarakstus tieši uz savu e-pastu katru dienu.
J: Kā es varu pievienot vairākas adreses savam uzņēmumam?
A: Dodieties uz Konts -> Konta iestatījumi un sadaļā Adreses noklikšķiniet uz Pievienot jaunu. Jūs varat pievienot noklusējuma un juridiskās adreses. Veicot pasūtījumu, jūs varat izvēlēties atbilstošo piegādes adresi.
J: Vai es varu pievienot lietotājus ar dažādām lomām?
A: Jā, jūs varat. Konta iestatījumos sadaļā Lietotāji noklikšķiniet uz Pievienot jaunu un piešķiriet lomas, piemēram, Īpašnieks, Grāmatvedis, Piegādātājs vai Noliktava.
J: Kā es varu uzzināt preces daudzumu jūsu noliktavā?
A: Pēc konta verifikācijas un piekļuves krājumu līmeņiem, jūs redzēsiet precīzu preču daudzumu mūsu noliktavā. Preču lapā, nevis "Mūsu noliktava: jā", jūs redzēsiet konkrēto vienību skaitu krājumos. Krājumos esošajām precēm būs zaļa etiķete ar daudzumu kataloga lapā. Jūs varat filtrēt, lai meklētu tikai krājumos esošās preces un lejupielādēt mūsu krājumu sarakstu, lai redzētu daudzumus.
J: Kā es varu piekļūt ražotāju krājumu līmeņiem?
A: Pēc konta verifikācijas un piekļuves krājumu līmeņiem, jūs redzēsiet precīzu preču daudzumu mūsu piegādātāju noliktavās. Preču lapā zem "Pievienot grozam" jūs redzēsiet konkrēto vienību skaitu krājumos pie mūsu piegādātājiem. Ja jūs neatrodat šo informāciju zem "Pievienot grozam", tas nozīmē, ka mūsu piegādātājs to nesniedz vai produkts nav krājumos.
J: Vai es varu lejupielādēt cenu sarakstus Excel formātā?
A: Jā, pēc konta verifikācijas un piekļuves lapai "Lejupielādēt cenu sarakstu un krājumus". Lūk, kā to izmantot:
Jūsu fails, kas ietver EAN kodu, MPN kodu, zīmolu, produkta nosaukumu, krājumu daudzumu, jūsu cenu, minimālo pasūtījuma daudzumu, derīguma termiņu un statusu "Izņemts no ražošanas", tiks sagatavots lejupielādei. Kad tas būs gatavs, jūs saņemsiet e-pastu ar lejupielādes saiti. Jūs to varat arī lejupielādēt no lapas "Lejupielādēt cenu sarakstu un krājumus". Fails būs pieejams 24 stundas, pirms tas tiks dzēsts.
J: Vai es varu lejupielādēt sarakstu ar visiem produktiem, kas ir krājumos?
A: Jā, pēc konta verifikācijas un piekļuves lapai "Lejupielādēt cenu sarakstu un krājumus". Jūs varat lejupielādēt visus produktus, kas ir krājumos. Lūk, kā to izmantot:
Jūsu fails, kas ietver EAN kodu, MPN kodu, zīmolu, produkta nosaukumu, krājumu daudzumu, jūsu cenu, minimālo pasūtījuma daudzumu, derīguma termiņu un statusu "Izņemts no ražošanas", tiks sagatavots lejupielādei. Kad tas būs gatavs, jūs saņemsiet e-pastu ar lejupielādes saiti. Jūs to varat arī lejupielādēt no lapas "Lejupielādēt cenu sarakstu un krājumus". Fails būs pieejams 24 stundas, pirms tas tiks dzēsts.
J: Kur es varu redzēt īpašās cenas, par kurām esmu vienojies ar savu menedžeri?
A: Pēc konta verifikācijas un piekļuves lapai "Lejupielādēt īpašās cenas". Ja jums ir īpašas cenas, par kurām esat vienojušies ar savu menedžeri, zīmolu produkti, par kuriem esat vienojušies, tiks parādīti šajā lapā. Lūk, kā to izmantot:
Jūsu fails, kas ietver EAN kodu, MPN kodu, produkta nosaukumu, zīmolu, cenu, derīguma termiņus, tiks sagatavots lejupielādei. Kad tas būs gatavs, jūs saņemsiet e-pastu ar lejupielādes saiti. Jūs to varat arī lejupielādēt no lapas "Lejupielādēt īpašās cenas". Fails būs pieejams 24 stundas, pirms tas tiks dzēsts.
J: Vai mēs varam savienot jūsu veikalu ar mūsu, izmantojot API/FTP, vai varat nosūtīt mums ikdienas Excel failu ar jūsu krājumu produktiem?
A: Pašlaik mēs nevaram automātiski savienot mūsu veikalu, izmantojot API/FTP, tikai manuāli. Tomēr mēs strādājam pie šīs funkcijas, lai padarītu to ātrāku un vieglāk lietojamu. Tikmēr mēs varam nosūtīt jums ikdienas Excel failu ar mūsu krājumu produktiem, krājumu līmeņiem un cenām. Šī funkcija ir pieejama pēc konta verifikācijas. Jūs to varat atrast, noklikšķinot uz pogas Konts lapas augšdaļā un pēc tam dodoties uz lapu "Paziņojumu iestatījumi" sānmenijā. Ja jums ir nepieciešama šī funkcija, lūdziet savam menedžerim to atbloķēt. Lai sāktu saņemt failu, vienkārši ieslēdziet "Krājumu eksports automātiski".
J: Es nevaru atrast produktu, kuru meklēju.
A: Lūdzu, izmantojiet EAN vai MPN kodus meklēšanai. Mūsu sistēma ir optimizēta šīm pieprasījumiem, jo mūsu B2B klienti galvenokārt izmanto EAN (svītrkods, GTIN) vai MPN (preces kods, artikuls). Ja produktu nevar atrast pēc EAN/MPN, tas var būt pieejams ar alternatīvu kodu vai līdzīgu produktu. Lai saņemtu palīdzību, sazinieties ar savu menedžeri vai rakstiet mums uz e-pastu [email protected].
J: Vai es varu pieprasīt cenu piedāvājumu?
A: Pēc konta verifikācijas un piekļuves lapai "Piedāvājums", jūs varat pieprasīt īpašu cenu. Ja pašreizējā cena jums nav piemērota, vai vēlaties apjoma atlaidi vai nepieciešams precizēt detaļas, dodieties uz lapu "Pieprasīt piedāvājumu" lapas galvenē. Norādiet produktus, vēlamo daudzumu un mērķa cenu. Tas palīdzēs mums piedāvāt konkurētspējīgu cenu. Pēc izvēles ievadiet savu piedāvājuma numuru un atstājiet komentāru. Mūsu menedžeris ātri apstrādās jūsu piedāvājumu, un jūs saņemsiet atbildi lapā "Piedāvājums".
J: Kādas ir piegādes izmaksas un kad es saņemšu rēķinu?
A: Piegādes izmaksas tiek aprēķinātas, pamatojoties uz dažādiem faktoriem, piemēram, nosūtāmo preču svaru un apjomu, attālumu starp izcelsmes vietu un galamērķi un transporta veidu. Precīzas piegādes izmaksas var aprēķināt tikai tad, kad preces ir mūsu noliktavā. Mēs apkopojam nepieciešamo loģistikas informāciju (svaru, apjomu) un pieprasām izmaksas no vairāk nekā 20 loģistikas partneriem, piedāvājot klientam visatbilstošāko variantu. Līdz tam jūs varat apskatīt aptuvenās piegādes izmaksas vai lūgt menedžerim sniegt šādu informāciju.
Rēķinu jūs saņemsiet pēc precīzo piegādes izmaksu aprēķināšanas un apstiprināšanas.
J: Kādas piegādes metodes jūs piedāvājat un kā tās atšķiras?
A: Ir 3 piegādes metodes:
Pasūtījuma saņemšana konsolidētā veidā - Šī metode palīdz samazināt piegādes izmaksas, apvienojot jūsu pasūtījumus vienā sūtījumā, kas var aizņemt ilgāku laiku, lai nonāktu. Tā ir ideāla paletēm. Mēs apkopojam piedāvājumus no vairāk nekā 20 loģistikas uzņēmumiem un cenšamies nosūtīt pilnībā piekrautas paletes (180-210 cm augstas), lai maksimāli izmantotu vietu un ietaupījumus. Mēs izsekojam gatavas nosūtīšanai preces, lai atrastu vislabāko piegādes variantu, vai jūs varat organizēt transportu (Gatavs nosūtīšanai -> Pieprasījums par sūtījumu) jebkurā laikā. Mēs arī nodrošinām bezmaksas pagaidu uzglabāšanu mūsu noliktavā. Šī ir visizplatītākā metode.
Klasiskā piegāde - Šī iespēja nodrošina ātrāku visa jūsu pasūtījuma piegādi, taču var radīt lielākas izmaksas. Tā ir piemērota gan palešu, gan sūtījumu piegādei. Mēs iegūstam piedāvājumus no vairāk nekā 20 loģistikas uzņēmumiem, lai piedāvātu jums vislabāko cenu. Izvēloties šo metodi, varat izvēlēties Standarta vai Ekspress piegādi. Ekspress piegādes gadījumā mēs piedāvāsim ātrāko pieejamo piegādes iespēju. Ja izvēlēsieties Piegādi ar izsekošanas numuru, mēs garantējam pilnu izsekošanu.
Pašizvešana - Mēs nerīkojam piegādi. Tā vietā mēs sniedzam jums iepakošanas sarakstu (ieskaitot HS kodus) un jūsu pasūtījuma izmērus un svaru, lai jūs varētu organizēt piegādi pats.
J: Cik ilgi piegāde aizņem?
A: Piegāde parasti aizņem 1 līdz 3 dienas Baltijas valstīs un 5 līdz 10 dienas visā Eiropā, ja visas preces ir mūsu noliktavā.
J: Vai jūs varat uzglabāt manas preces, līdz ir izdevīgi organizēt transportu?
A: Lielākā daļa mūsu klientu izmanto šo iespēju. Tas ir pilnīgi bez maksas. Mēs uzglabājam jūsu preces, līdz tas ir visizdevīgāk tās nosūtīt vai līdz jūs izlemjat, ka vēlaties saņemt preces. Izsekojiet savas gatavas nosūtīšanai preces lapā "Gatavs nosūtīšanai". Jūs redzēsiet preču sarakstu, kopējo summu un pogu "Pieprasīt sūtījumu". Kad jūs to nospiedīsiet, gan jūs, gan jūsu menedžeris saņemsiet e-pastu ar norādi, ka vēlaties organizēt piegādi. Mēs piedāvāsim visizdevīgāko variantu, vai jūs varat organizēt savus loģistikas risinājumus.
J: Vai jūs piedāvājat bezmaksas piegādi?
A: Nē, mēs nepiedāvājam bezmaksas piegādi. Mūsu B2B cenu politika nodrošina, ka mēs piedāvājam jums viszemākās iespējamās cenas, kas neļauj mums piedāvāt bezmaksas piegādi.
J: Vai jūs piegādājat starptautiski?
A: Jā, mēs piegādājam visā pasaulē uz valstīm, kurās Eiropas Savienība atļauj preču importu.
J: Kad mans pasūtījums tiks nosūtīts?
A: Pasūtījumi var tikt nosūtīti tajā pašā darba dienā vai nākamajā, izņemot nedēļas nogales un valsts svētku dienas Latvijā, ja maksājums ir saņemts un visas preces ir krājumos.
J: Kā tiek risinātas piegādes kavēšanās?
A: Ja jūsu sūtījums kavējas, sazinieties ar savu menedžeri. Viņš informēs jūs par kavēšanās iemeslu, sniegs atjauninātus termiņus un apspriedīs turpmākos soļus situācijas atrisināšanai.
J: Ko darīt, ja mans pasūtījums ierodas bojāts vai nepilnīgs?
A: Lūdzu, skatiet mūsu Atgriešanas lapu norādījumiem.
J: Vai es varu veikt pasūtījumus uz dažādām adresēm?
A: Jā, jūs varat. Konta iestatījumos -> Adreses -> Pievienot jaunu, izvēlieties Piegāde. Veicot pasūtījumu savā grozā, izvēlieties vēlamo piegādes adresi.
J: Kādas maksājumu metodes pašlaik ir pieejamas?
A: Pašlaik vienīgā pieejamā maksājumu metode ir bankas pārskaitījums, pamatojoties uz rēķinu.
J: Kāpēc jums ir nepieciešami mūsu bankas dati?
A: Nodrošinot savus bankas datus, mēs varam ātrāk apstrādāt jūsu maksājumu, nodrošinot ātrāku piegādi. Jums tie jāievada tikai vienreiz.
J: Kādi ir maksājumu nosacījumi?
A: Ar jauniem klientiem mēs sākotnēji strādājam uz priekšapmaksas pamata. Nākotnē mēs varam apspriest alternatīvus maksājumu nosacījumus.
J: Vai ir noteikts minimālais pasūtījuma daudzums (MOQ)?
A: Mēs nenosakām minimālos pasūtījuma daudzumus (MOQ). Tomēr daži piegādātāji var noteikt MOQ konkrētiem produktiem. Šādos gadījumos jums var būt nepieciešams pasūtīt noteikto daudzumu.
J: Kas ir PO numurs?
A: PO (Purchase Order) numurs ir unikāls identifikators, kas piešķirts pirkuma pasūtījumam. Tas palīdz izsekot un pārvaldīt pasūtījumu visā iepirkuma procesā. Ja jums nav PO numura, jūs varat to ģenerēt, noklikšķinot uz norādītās saites.
J: Ja pievienoju preces savam grozam un veicu pasūtījumu, vai tas man uzliek pienākumu?
A: Nē. Pievienojot preces savam grozam un veicot pasūtījumu, jūs tikai norādāt savu nodomu iegādāties šos produktus. Pēc pasūtījuma saņemšanas menedžeris sazināsies ar jums, lai apstiprinātu pasūtījuma detaļas (pasūtījuma apstiprināšana). Ja apstiprināsiet, tad tiks izsniegts rēķins.
J: Kas ir pasūtījuma apstiprināšanas process?
A: Pēc pasūtījuma saņemšanas mēs apstiprinām preču pieejamību un noslēdzam nosacījumus, cenu un piegādes nosacījumus. Pēc tam tiks izsniegts proforma rēķins. Kad maksājums būs saņemts, mēs turpināsim preču nosūtīšanu.
J: Vai es varu ātri veikt pasūtījumu?
A: Protams, vienkārši dodieties uz lapu "Ātrais pasūtījums" lapas augšdaļā.
Pirma metode: Augšupielādējiet .csv vai Excel failu ar 2 kolonnām: EAN vai MPN un Daudzums. Pārliecinieties, ka lauki ir pareizi nosaukti, kā parādīts lejupielādējamajā piemērā. Jūs varat izmantot gan EAN, gan MPN kodus. Pievilkšanas un nomešanas failu ielādējiet laukā un noklikšķiniet uz augšupielādes pogas. Ja augšupielāde būs veiksmīga, jūs redzēsiet kodus un daudzumus zem augšupielādes pogas. Tad noklikšķiniet uz "Pievienot grozam".
Otrā metode: Vienkārši kopējiet 2 kolonnas (EAN vai MPN / Daudzums) no Excel (Ctrl+C) un ielīmējiet tās pirmajā šūnā zem augšupielādes pogas (EAN vai MPN). Pārliecinieties, ka kopējat tikai šīs 2 kolonnas. Tad noklikšķiniet uz "Pievienot grozam".
J: Es saņemu neskaidrus paziņojumus, veicot ātro pasūtījumu. Ko tie nozīmē?
A: Šeit ir iespējamie iemesli:
Nevar atrast produktu ar sekojošo EAN/MPN: Pārbaudiet kļūdas vai sazinieties ar mums, ja kods ir pareizs.
Daudzums ir mazāks par minimālo pasūtījuma daudzumu XX: Pielāgojiet daudzumu atbilstoši ražotāja noteiktajam MOQ.
Šis prece ir izņemta no ražošanas un nav krājumos: Produkts vairs nav pieejams. Lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected], un mēs ieteiksim alternatīvu produktu.
Produkts nav pārdodams: Produkts nav pieejams pārdošanai. Lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected], un mēs ieteiksim alternatīvu produktu.
J: Kas ir Split Box charge?
A: Ja pasūtāt mazāk par pilnu kasti, iespējams, jums būs jāmaksā papildu maksa par iepakojuma sadalīšanu (piemēram, Ledvance, PHILIPS). Jūs varat redzēt, vai produktam tiks piemērota papildu maksa, jūsu grozā.
J: Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?
A: Ja esat saņēmis izsekošanas numuru, izmantojiet to, lai izsekotu savu pasūtījumu. Ja ne, lūdzu, sazinieties ar savu menedžeri, lai uzzinātu par pasūtījuma statusu. Alternatīvi, jūs varat pārbaudīt savu pasūtījumu statusu savā kontā sadaļā "Pasūtījumi".
Gaida: Pasūtījums saņemts un pašlaik tiek apstrādāts, gaidot turpmāku rīcību vai apstiprinājumu.
Procesā: Pasūtījums apstiprināts. Viens vai vairāki preces nav krājumos. Mēs strādājam, lai iegūtu nepieciešamās preces, lai pabeigtu pasūtījumu, un piegādāsim tās, tiklīdz tās būs krājumos.
Gatavs nosūtīšanai: Visas preces pasūtījumā ir mūsu noliktavā un rezervētas jums. Preces ir gatavas nosūtīšanai. Sazinieties ar savu menedžeri, lai pieprasītu piegādi un saņemtu rēķinu.
Pabeigts: Rēķins nosūtīts, un jūsu preces ir vai nu ceļā, vai jau droši uzglabātas jūsu noliktavā.
Jūsu pasūtījumā jūs atradīsiet katra produkta statusu, ieskaitot paredzamo piegādes laiku mūsu noliktavā (ja pieejams).
J: Kur es varu redzēt visus produktus, kas vēl nav piegādāti mūsu noliktavā?
A: Jūs varat atrast visu produktu sarakstu no pasūtījumiem, kas vēl nav piegādāti mūsu noliktavā, lapā "Nenokomplektētās preces". Jūs varat lejupielādēt šo sarakstu Excel failā, lai redzētu katra produkta statusu un kopējo nepilnīgo priekšmetu skaitu.
J: Kur es varu redzēt piegādes datumus?
A: Piegādes datumi tiek parādīti lapā "Pasūtījumi", katra pasūtījuma iekšpusē, zem katra produkta fotoattēla (ja pieejams). Tie arī tiek parādīti kolonnā "Piegādes datumi" lapā "Nepilnīgi". Ja lauks ir tukšs, tas nozīmē, ka mēs vēl neesam saņēmuši datumu no piegādātāja. Mēs strādājam pie sistēmas, lai ātrāk iegūtu piegādes datumus no piegādātājiem. Pašlaik jūs varat sazināties ar savu menedžeri, lai saņemtu šo informāciju.
J: Kas ir "Gatavs nosūtīšanai" un kā tas var man palīdzēt?
A: Lapā "Gatavs nosūtīšanai" jūs varat redzēt visus produktus no jūsu pasūtījumiem, kas ir mūsu krājumos un gatavi nosūtīšanai. Mūsu klienti parasti lūdz mūsu atbalsta komandu organizēt piegādi, kad tas ir visizdevīgāk, vai paši to pārvalda. Vienkārši noklikšķiniet uz pogas "Pieprasīt sūtījumu". Kad jūs to izdarīsiet, gan jūs, gan jūsu menedžeris saņemsiet e-pastu par jūsu pieprasījumu sūtījumam, un menedžeris sazināsies ar jums, lai sniegtu detalizētus piegādes nosacījumus un iespējas.
J: Kur es varu apskatīt savu pasūtījumu vēsturi?
A: Jūs varat apskatīt savu pasūtījumu vēsturi lapā "Pasūtījumi". Turklāt lapa "Iegādātie priekšmeti" var palīdzēt jums atrast iepriekš iegādātos produktus, padarot vieglāku atkārtotu pasūtīšanu nākotnē.
J: Kur es varu atrast visus savus dokumentus un tos lejupielādēt?
A: Kamēr mēs ieviešam jaunu ERP sistēmu, pašlaik nav iespējams lejupielādēt dokumentus tiešsaistē. Pa to laiku jūsu menedžeris nosūtīs jums visus nepieciešamos dokumentus pa e-pastu. Šī funkcija būs pieejama nākotnē.